Historia o tyleż upojna, co krótka: z bloku do ogródka!

czwartek, 27 sierpnia 2015

Pożegnanie z latem (i z upałami)

To się musiało w końcu stać. Słupek rtęci w termometrze zadrżał lękliwie i runął w dół. Sierpień pokazał prawdziwe oblicze w postaci szybko zapadającego zmierzchu i chłodnych, wilgotnych poranków. Przeciągający się okres upałów i wypalającej wszystko suszy zakończył się ulewnym deszczem z elementami gradu. 
Powspominajmy zatem te wiatraczki, leżaczki, lodowe okłady i słoneczne refleksy we włosach.








 Do widzenia, do zobaczenia za rok.

12 komentarzy:

  1. Przepraszam, jakie pożegnanie?! Aktualnie na termometrze w cieniu jest 27 stopni, a wyjście na dwór kojarzy się z wejściem do piekarnika. Synek zażądał przyrodniczego filmu na dvd o... pingwinach na Antarktydzie. Idę sprawdzić, czy mam kostki lodu w zamrażarce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam, takie ciepłe incydenty mnie nie zwiodą! ;)

      Usuń
    2. Zapomniałam dopisać, że piękny kolor lakieru. :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z przedkomentatorką. Upał może i trochę zelżał, ale w zamian zwredniał. PS. Fajne foty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skołowana jestem po tych zdjęciach. To podgrzewasz, to studzisz ;)
    A upał za cholerę nie odpuszcza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mix podgrzewająco-studzący dobry na krążenie, wizualnie też.
      A upał warto podpuszczać, to nie odpuści ;)

      Usuń
  4. Podobno upał wraca na cały wrzesień, Afryka dzika w pełni, więc relaks miła... malinowy koktaj :) mniam

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinowe koktajle czekają mnie teraz codziennie, zaczął się urodzaj :)
      Oby wrzesień był łaskawy!

      Usuń
    2. U mnie niestety maliny jeszcze zielone, ale liczę na to, że za kilka dni zabłysnę :)

      ściskam i nie będzie łaskawy :)

      Usuń
    3. Czytasz mi w myślach, bo miałam zapytać kiedy u was na północy dojrzewają, ha.
      Gdybym nie była taka litościwa i wycięła zeszłoroczne krzaki na wiosnę to bym się cieszyła urodzajem już miesiąc temu pewnie.

      Usuń
  5. U mnie trochę pokropiło a dni są nadal upalne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń