Historia o tyleż upojna, co krótka: z bloku do ogródka!

wtorek, 16 czerwca 2015

Bociany i rybołowy online - reality show który musisz zobaczyć w lecie

Trzeba nadążać online.W sezonie letnim już nie oglądamy żubrów online lecz bociany online. Zaawansowani ornitologicznie patrzą jeszcze na rybołowy online, gdyż rzadki to gatunek (ptaka, nie grupy zawodowej ;). Jak jeszcze coś trzeba patrzeć online, to dajcie znać, moje oprogramowanie przyrodnicze jest dość podstawowe. Może bieliki online? Jak jeszcze raz napiszę online to mnie zemdli, meh.

Oto link: Bociany online

Występujące w tym serialu bocianie małżeństwo to Lotka i Piórek. Dzieci dwoje. To potworny wątek, bo było troje, ale Piórek zdecydował, że nie utrzyma. Widocznie kryzys populacji żab czy coś. Nikt nie nasłał opieki społecznej, tylko przybyło widzów. Zaiste, natura straszna jest a media jeszcze bardziej. A najbardziej to patałachy na południowym wschodzie strzelające do bocianów dla sportu [klik]

Tymczasem daję swoje bocianie zdjęcia z popularnym gniazdowaniem latarniowo-słupowym (para na zdjęciach nie ma imion a ja pomysłów na nie... może Lampka i Amper? ;)

Link drugi: Rybołowy online






Miłego kibicowania.

9 komentarzy:

  1. Masz stare dane, mą szeri! U Lotki i Piórka pozostał jeden maluch. Pierwszego Piórek zjadł, drugi padł najprawdopodobniej od upału, został trzeci. Internauci narobili rabanu no i u małego była TV, straż pożarna na wysięgniku i na końcu weterynarz, który napoił małego.
    Jeszcze jest wspaniała rodzinka bocianów czarnych, wejście przez stronę białych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, to się jednak okazało zbyt okrutnie realistyczne dla moich nerf.
      Raczej interesują mnie flegmatyczne wątki spania na jednej nodze w przypadku wizyt online nocnych.
      Anyway, dziękuję za namiary!

      Usuń
    2. O rany!!! Ja zdecydowanie też jestem za ,,flegmatycznym wątkiem stania na jednej nodze" :))))) bardzo mi się podoba to stwierdzenie, boćków szkoda.
      Nie zaglądam na tego typu online z braku czasu i wrodzonych możliwości patrzenia na coś co się mało rusza ;)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Fajne to bocianie podglądactwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rzeczy trzeba reklamować by ekouwarażliwiać, nieprawdaż :)

      Usuń
  3. Prawdaz:)

    A ja nie zdazylam z aparatem, do czworki pasacych sie Wojtkow na pobliskiej lace;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Ekolandio! Śpieszę donieść, e w tem sezonie jeszcze można zapuścić żurawia onlajn:

    http://zurawwlesie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za link! Kiedyś miałam na blogu link do kamerki z bocianami, ale zniknęło źródło i... po ptokach.

    OdpowiedzUsuń